پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرک بی ال عشق پسر به پسر رنگین کمان همجنس عشق پاک پسران بی ال
پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرک بی ال عشق پسر به پسر رنگین کمان همجنس عشق پاک پسران بی ال

نمی خوام


من خیلی احمقم. نه؟!

من که می دونم واسه دلخوشی من اون حرفو زد

خدایا!

می خوای نشونم بدی که آرزوم اشتباه بوده؟

یعنی یه بارم نخواستی من دلم خوش باشه؟؟؟

ولی من آدم باهوشی هستم خودتم خوب میدونی
میدونی که عادت دارم از هرچی که دوستش دارم متنفر باشم

میدونی که من عادت دارم آرزوهامو در نطفه خفه کنم

میدونی که ترک کردنِ چیزای لذت بخش، واسه من نهایتِ لذته

میخوای به قیمت از دست دادن پاکیم به آرزوم برسم؟؟؟

نخیر خدای محترم! نمی خوام
شنیدی؟؟؟؟؟؟؟؟   نمـــــــــــــــــــــی خوام

آره من هنوووووووووووووز پاکم

پــــــــــــــــــــــــــاکِ پـــــــــــــــــــــــــــاک

پس، اینم ازم بگیر... این تو و این دشنه و این سینۀ من

اگه یه جای سالم دیدی، بزن...

ولی این بار گریه هامو ازم نگیر

همین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد