پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرک بی ال عشق پسر به پسر رنگین کمان همجنس عشق پاک پسران بی ال
پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرک بی ال عشق پسر به پسر رنگین کمان همجنس عشق پاک پسران بی ال

سکوت

با زبان گریه از دنیا شکایت می کنم
از لب خندان مردم نیز حیرت می کنم

از گِلی دیگر مرا شاید پدید آورده اند
در کنار دیگران احساس غربت می کنم

بی سبب عمر گرانم را نبخشیدم به عشق
من به هر کس دشمنم باشد محبت می کنم

سرگذشتم بس که غمگین است حتی سنگ ها
اشک می ریزند تا از خویش صحبت می کنم

بهترین نعمت سکوت است و من ِ بی همزبان
با زبان واکردنم کفران نعمت می کنم

تو


تو ﻣﺎﻝِ ﻣَﻨﯽ

ﺧﻮﺩﻡ ﮐﺸﻔﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ
تو ﺑﺎ "ﻣﻦ" ﻣﯽ ﺧﻨﺪﯼ
ﺑﺎ "ﻣﻦ" ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ
ﺩﺭﺩِ ﺩﻟﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ "ﻣﻦ" ﻣﯽ ﮔﻮﯾﯽ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ!
ﺩﻟﺖ ﺑﺮﺍﯼِ "ﻣﻦ" ﺗﻨﮓ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻗﻠﺒﺖ، ﺑﺎ " ﻣﻦ" ﺑﺎﻻ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ
ﺑﺎ ﺳﮑﻮﺗﻢ، ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯾﻢ
ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭﻡ، ﺑﺎ ﻏﯿﺒﺘﻢ 
ادامه مطلب ...

خیال خام

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عشق-دوستی

عشق یعنى خودخواهى!
عشق همه چیز رو براى خودش میخواد
ولى دوست داشتن یعنى گذشتن...
گذشتن از خودت بخاطر عشقت!
آره! فرق من و تو اینجاست
تو عاشقم هستى ولى من تو رو دوست دارم
تو زجر میکشى چون عاشقمى
من هرروز میمیرم چون از عشقم میگذرم!
چون دوستت دارم ...
ادامه مطلب ...

ظلمت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

نامه اى به خدا...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تنهام


                               تنهام....

                     سالهاست که تنهام
                         ولی تن ندادم

I'm just pretend...

از این زندگى حالم به هم میخوره

ولى حالم بدتر از اون روزا نیست

واسه همینم خفه میشم و شکوه نمیکنم

.

.

ادامه مطلب ...

خداحافظ


سلام اى غروب غریبانه ى دل
سلام اى طلوع سحرگاه رفتن
سلام اى غم لحظه هاى جدایى
خداحافظ اى شعر شبهاى روشن
 
ادامه مطلب ...

آدم برفی... چشم در چشم خورشید


ضامنم را بکش که منتظرند

بمب‌هایی که در مدار منند

رو به صفری که می‌رسد بشمار
لحظه در لحظه انتظارم را 
ادامه مطلب ...