پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرک بی ال عشق پسر به پسر رنگین کمان همجنس عشق پاک پسران بی ال
پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرک بی ال عشق پسر به پسر رنگین کمان همجنس عشق پاک پسران بی ال

آه مظلوم

وقتی براش اسمی انتخاب کردم که سالها دوسش داشتم

و تو رویاهام صداش میزدم

اگرچه خیلی برام اهمیتی نداشت، اما واقعا فکر می کردم بقیه هم خوشون بیاد

یا لااقل مسخره ش نکنن

اما هیچکس از این اسم خوشش نیومد!

هییییییشکی نگفت اسم قشنگیه!

حتی تو روی خودم، گفتن این چه اسمیه!!!!!!!!!!!!!!!

مگه میشه آخه؟!!!

اسمش رو "شغال نجس و پست فطرت" هم میزاشتم بالاخره یکی باید پیدا می شد که خوشش بیاد...


باشه

باااااااااااااااااشه

تمام شوق و ذوق تنها اتفاق خوب پاییز دردناک امسال رو توی نطفه خفه کردید و تبدیل به غم و اندوه جاودانه کردید

گور بابای همتون زباله های غیرقابل بازیافت!

این بی شرفی و حسادتتون

کینه شد تو قلبم

و  به خدا قسم که تا ابد از بین نمیره...

نشون دادید اونم مثل خودم مظلومه



بهتر!

 حالا ما دو نفریم

دو مظلوم، دو تنها!

اون مال منه

من مال اون

و یه روزی میرسه که واسه خوردن گوه ما دو تا، صف بکشید...

Remedy

"There is no remedy for love but to love more"

" هیچ درمانی برای عشق وجود ندارد جز عشق ورزیدنِ بیشتر"


سالهاست به این جمله فکر میکنم و بهش اعتقاد دارم

نمیدونم الانم واقعا درسته یا نه

اما بعد از این همه سال

یه چیزی رو میدونم

میدونم که وقتی قلبت و احساست یه چیزی رو میخواد

و تلاش میکنه و تلاش میکنه 

More and More...

که بهش برسه و برای همیشه اونو داشته باشه

اما بهش نمی رسه یا بهتر بگم آروم نمیگیره

کم کم خسته میشه

می بُره...

درست مثل کسی که از شدت یه درد وحشتناک

 به خودش می پیچه و فریاد میکشه

فریاد میکشه

More and More...

اما فایده ای نداره

خسته میشه

سرّ میشه؛ بی حس میشه

---------------------------------

کاش تنها بودم

کاش یه برگِ زردِ نارنجیِ قرمزِ خیس و سرد و تنها بودم