پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرک بی ال عشق پسر به پسر رنگین کمان همجنس عشق پاک پسران بی ال
پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرک بی ال عشق پسر به پسر رنگین کمان همجنس عشق پاک پسران بی ال

دلم میخواد...

همیشه دوس داشتم یه خونه داشته باشم

که توش تنهای تنها زندگی کنم

و فارغ از هیاهوی جهان

بی خبر از همه چی

از صبح تا شب

از شب تا صبح

توی خودم باشم.


وقتی هم که خواستم برم بیرون

ماشین تمیزم رو استارت بزنم

کمربندم رو نبندم!

در داشبرد رو هم باز نکنم!

و راه بیفتم

برم توی یه جاده ی باریک و خلوت

 کیلومترها برونم

و  به تنها آهنگی که توی فلش دارم گوش بدم

اونقدر که خسته بشم

و دوباره برگردم خونه


و باز

از صبح تا شب

از شب تا صبح

توی خودم باشم...

پس کی نوبت من میشه؟

خدایا میخوای به حساب ناشکری بزاری بزار

به حساب بچگی و کم حوصلگی بزاری بزار

به حساب هرررررر  چی میخوای بزاری بزار

فقط بگو کی نوبت من میشه

دیگه بهشتتم نمیخوام

جهننننننننننمم میام

فقط منو از دست این آدمات نجات بده

التماس میکنم بزار بیام پیش خودت

هرکاری باهام میکنی بکن

تو رو به این آخرین روز ماه رمضون قسم همین الان جونمو بگیر و خلاص