پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرک بی ال عشق پسر به پسر رنگین کمان همجنس عشق پاک پسران بی ال
پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرک بی ال عشق پسر به پسر رنگین کمان همجنس عشق پاک پسران بی ال

اى کاش…



آن لحظه که متولد شدی
و دنیا جاى بهتری شد…
اى کاش من آنجا بودم

آن هنگام که اولین کلمه را به زبان آوردى
و دنیا معنی دیگرى پیدا کرد…
اى کاش من آنجا بودم
  
آن لحظه که اولین قدم را برداشتى
و دنیا گام در راهى جدید نهاد…
اى کاش من آنجا بودم

در اولین روز مدرسه ات
آن هنگام که دنیا چیز جدیدى آموخت…
اى کاش من آنجا بودم

آنگاه که دنیا با تو نساخت
و تو تنها شدى…

آن دَم که ترسیدى
و تردیدِ بودن، سراپای وجودت را فراگرفت…

شب هایى که پایانى نداشت
و تو نیازمند کسى بودى که در آغوشت بگیرد…

با تـــــــــــــــــــمام وجودم
اى کاش من آنجا بودم...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد