پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرک بی ال عشق پسر به پسر رنگین کمان همجنس عشق پاک پسران بی ال
پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرکان نبردهای نابرابر تنهایی

پسرک بی ال عشق پسر به پسر رنگین کمان همجنس عشق پاک پسران بی ال

نوش دارو بعد از مرگ سهراب...

یک خواسته ی کوچک

گاهی آرزو می شود

و شاید محال ..

مثل پخش الهه ی نازِ بنان

از رادیو قدیمی مادربزرگ ..

مثل شنیدنِ دوستت دارم

"یک بارِ دیگر"

از زبانِ تو ...

----------------------

بابا لنگ دراز عزیزم

تمام دلخوشی دنیای من این است

که #تو ندانی و من دوستت بدارم!


وقتی می‌فهمی و میرانی‌ام؛

چیزی درون دلم فرو می‌ریزد

چیزی شبیه غرور..


بابا لنگ دراز عزیزم لطفاً

گاهی خودت را به نفهمیدن بزن

و بگذار دوستت بدارم


من همین که هستی را دوست دارم

حتی سایه‌ات که هیچ‌وقت

به آن نمی‌رسم!

-----------------------

دیر شد، بازآ

که ترسم ناگهان پرپر شود

دسته گل‌هایی که از شوقِ تو

در دل بسته‌ام ...

-----------------------

دیگه فایده ای نداره رفیق! از من جز سکوت، نخواهی شنید. حتی اگه تا  ابد از این عاشقانه ها بفرستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد